Je to tady, vývoj úprav – Chiptuning 2.0TDi EVO již dokončen a nic nebrání zvednout výkon na nových motorech koncernu VAG.
Elektronické natačení lopatek turbodmychadla má za následek přesnější regulaci. U automatických převodovek vyřazuje při klidné jízdě na neutrál – tzv. plachtění. Navíc, nový motor 2.0TDi Evo má chlazení zvlášť pro blok a hlavu a vodní čerpadlo je ovládané elektronicky. U slabší 150ti koňové verze jsou okruhy ovládané dvěmi termostaty, u silnější verze 147kw – 200hp je ovládáno elektronicky řízené rotačními ventily. A to je jen malý výčet v čem je nový motor 2.0 TDi Evo opravdu nový.
Řídící jednotka motoru je použita Bosch MD1CS004 a pro vyčtení a zápis není nutné její přímé otevření. Jedná se tak o velice komfortní zásah do ř.j. motoru. Navýšení výkonu je rozhodně znatelné a již první odezva od našich zákazníků nám potvrzuje, proč Quantum Chiptuning je špičkou na českém trhu.