Závada na adblue a nejčastějsí chybové kódy na SCR systému (ADBLUE) – P20EE, P20E8, P20F6, P2200, P2BAD
Reset Adblue – nemožnost nastartovat – Peugeot – Citroen osobní vozy a dodávky>
Stále častěji se setkáváme s poruchami SCR systému na vozidlech PSA – Peugeot a Citroen. Jedná se o osobní vozidla, které již zpravidla mají omezení v podobě odpočtu kilometrů do nenastartování vozidla. I přesto, že je močovina Adblue dolita, vozidlo stále vykazuje závady, svítí kontrolka motoru a SCR.
Problémy s AdBlue mají motorizace 1.6 BlueHDi a 2.0 BlueHDi na vozidlech Peugeot – Citroen
V současné době, je do vozidel montováno mnoho systémů, kterou jsou bohužel né vždy úplně funkční. I den bez auta, dokáže nadělat spoustu problémů, natož delší doba. Při řešení problému Adblue u Peugeot a Citroen se velmi často setkáváme s nedostupností náhradních dílů u prodejce a délka opravy v autorizovaném servise je zpravidla 3-6 týdnů. Cena opravy Adblue je v závislosti na problému v rozmezí 15 – 60 tisíc korun. Ze zkušenosti našich zákazníků se velmi často stává, že i po opravě jedné části SCR systému, se v zápětí pokazí něco dalšího… Výměna NOx čidla, následně vadný vstřikovač močoviny, nefunkční plovák atd.
V případě, že je vozidlo již nepojízdné, nebo má omezení výkonu, náš technik se vypraví za Vámi a provede odstranění adblue přímo u Vás
Quantum Tuning nabízí výhradně a pouze pro sportovní účely možnost kompletního vypnutí systému ADBLUE – SCR včetně všech komponent. Není tedy nutné systém opravovat. Vozidlo je zpravidla vybaveno řídící jednotkou Delphi a Bosch. Celá řídící jednotka motoru je vždy zálohována a originální data dostává vždy i zákazník. Není tedy problém SCR – Adblue systém kdykoliv znovu aktivovat.
Motorizace, u kterých je nejčastěji systém Adblue deaktivován. Motorizace Peugeot – Citroen:
- Citroen Berlingo 1.5 BlueHDi 96kw 130hp
- Citroen Berlingo 1.6 BlueHDi 73kw 99hp
- Citroen Berlingo 1.6 BlueHDi 88kw 120h
- Citroen C4 Cactus 1.6 BlueHDi 73kw 99hp
- Citroen Jumpy 2.0BlueHDi 110kw 150hp
- Peugeot Expert 1.6 BlueHDi 85kw 115hp
- Peugeot Expert 1.6 BlueHDi 70kw 95hp
- Peugeot Expert 2.0 BlueHDi 110kW 150hp
- Peugeot 308 1.6 BlueHDi 88kw 120hp
- Peugeot 508 2.0 BlueHDi 133kw 181hp
- Peugeot 2008 1.6 BlueHDi 73kw 99hp
- Peugeot 3008 1.6 BlueHDi 88kw 120hp
- Peugeot Partner 1.6 BlueHDi 88kw 120hp
Časté závady na systému SCR Adblue:
- P2A00 Nox Sensor. Richness Measurement Faulty
- P16EA Depollution Of The deNOx System. Excess Emission Of Ammonia
- P20EE Depollution Of The deNOx System (Effectiveness) Intermittent
- P20E8 Pressure Of The Urea Fluid. Urea Fluid Pressure Too Low
- P20E9 Pressure Of The Urea Fluid. Drift Upwards
- P20F6 DeNOx System Circuit. Leak Detection
- P2047 Control Of The Urea Injector.
- P21C5 Urea Fluid Level. Signal Blocked.
- P2200 Nox Sensor. Component Detected Not Communicating On The Emission Control
- P2202 Heating Of The Nox Sensor.
- P220A Nox Sensor Electrical Supply. Voltage Of The Component Too Low
- P2204 NOx Sensor. Faulty Measurement Of The NOx Content
- P2A00 NOx Sensor. Richness Measurement Faulty
- P2BAD Depollution Of The Denox System
- P3052 Pressure Of The Urea Fluid. Urea Fluid Pressure Too Low
- U029D Fault In Communication With The deNOx System.
- U029E Fault In Communication With The Denox System.
- U059E Fault In Communication With The Denox System
- U1535 Fault In Communication With The Denox System. Communication Not Valid
V případě deaktivace systému AdBlue se stává vozidlo nezpůsobilé pro provoz na pozemních komunikacích v celé Evropě, Severní Americe a zemích, kde je funkčnost systémů SCR – AdBlue vyžadována. Tato služba je nabízena pouze a výhradně pro sportovní účely nebo pro použití v zemích, které nevyžadují funkční systém AdBlue.