Úprava ECU po nuceném přehrání řídící jednotky motoru.
Pro majitele koncernových vozidel automobilky VW bylo září roku 2015 černým dnem v kalendáři. Americká Agentura pro životní prostředí (US EPA) uzveřejnila zprávy o tom, že automobilka Volkswagen vybavila své automobily s dieselovými motory TDI softwarem, který upravoval množství vznikajících oxidů dusíku (NOx) během testů výfukových plynů, aby její vozy splnily zákonný limit a prošli na stanicích technické kontroly a STK.
Nucený reflash – přehrátí řídící jednotky
Proto většina majitelů, kteří měli podvodně upravený software v řídící jednotce motoru (ECU), dostali svolávací dopisy, aby se dostavili do autorizovaných servisů. Tam automobilka přehrála software v ECU. Problém je ale v tom, že po přehrání software dochází k rapidnímu snížení jízdního komfortu, snižení výkonu a nezanedbatelnému zvýšení spotřeby u vozidla.
Pokud se zákazník nedostavil na úpravu jednotky motoru, došlo ke zrušení záruky na vozidlo. Proto většina majitelů neměla na výběr a nucené přehrání ecu musela podstoupit.
Naše firma nabízí úpravu motorových map tak, aby vozidlo splňovalo veškeré emisní normy, ale zároveň jsme schopni navrátit a optimalizovat jízdní komfort do předchozího výrazně lepšího stavu. Zároveň dochází ke korekci a snížení spotřeby na ještě lepší hodnoty, které byly před nuceným přehrátím software v motorové řídící jednotce.