Sleva na chiptuning až 21 %

Sleva na chiptuning až 21 %
 

Chiptuning Audi A6 55 TFSI (3.0) 250kw (340hp)

 
 
Druh motoru: Turbo benzín
Značka: Audi
Model:
Výkon motoru: 250 KW / 340 hp
Točivý moment: 500 Nm
FAQ (často kladené dotazy)
 
Dotaz k úpravě motoru

Chiptuning Quantum Green Economy

Chiptuning Quantum Green Economy je speciální verze úpravy software v řídící jednotce motoru pro vozidla značky Audi A6.

Úprava motorových map u motoru o výkonu 250 KW se provádí zvednutím kroutícího momentu v nízkých otáčkách.

Nejedná se tedy o klasický chiptuning pro vozidla Audi, veškeré optimalizace jsou prováděny tak, aby došlo k největšímu snížení spotřeby při zachování dynamiky jízdy.

Spotřeba Full Eco
Průměrná úspora paliva 11 %
Základní cena: 14 990 Kč
Sleva (%): 21 %
Ušetříte: 3 148 Kč
Konečná cena: 11 842 Kč
Poptat úpravu ECONOMY
 

Chiptuning Quantum Blue Optimal

  Před úpravou Po úpravě Nárůst
Výkon 250 KW 295 KW 45 KW
Točivý moment 500 Nm 590 Nm 90 Nm
Spotřeba Optimal Eco
Průměrná úspora paliva 8 %
Chcete-li úpravu zaměřenou více na snížení spotřeby paliva zvolte ECONOMY chip.
Základní cena: 12 340 Kč
Sleva (%): 21 %
Ušetříte: 2 591 Kč
Konečná cena: 9 749 Kč
Poptat úpravu OPTIMAL
 

Chiptuning Quantum Red Power

  Před úpravou Po úpravě Nárůst
Výkon 250 KW 0 KW -250 KW
Točivý moment 500 Nm Nm -500 Nm
Základní cena: 14 990 Kč
Sleva (%): 21 %
Ušetříte: 3 148 Kč
Konečná cena: 11 842 Kč
Poptat úpravu POWER
 

Quantum EXTRA služby

Všechny níže uvedené služby nemusí být dostupné pro každý typ vozidla!

Chiptuning Quantum INDIVIDUAL

Nabízíme možnost individuální úpravy Vašeho vozidla. Po technické prohlídce a komplexní diagnostice pohonné jednotky Vám připravíme možnosti úprav. Na základě Vašich požadavků na výsledný kroutící moment a kw (hp) Vám nabídneme optimální řešení dle Vašich finančních možností.

Provádíme úpravy motoru od sportovních T pístů, až po závodní ostré vačky a engine timing setting. Hybridní turbodmychadla, výkonější kompresory, chladiče vzduchu - intercoolery, olejové chladiče, laděné výfukové svody, kompletní downpipe systémy, keramické spojky s odlehčenými setrvačníky. Samožřejmostí je úprava ostatních součástí automobilu jako jsou sportovní podvozky a velmi důležitá úprava brzdového systému. S mechanickými úpravami se následně provádí ultimátní ladění software motorových map v rámci ECU na základě požadovaných úprav.

Měření na válcové zkušebně je samozřejmostí. Pro více informací nás neváhejte kontaktovat.

Start Stop OFF – Vypnutí Start-Stop systému

Systém automatického vypínání motoru na křižovatkách či při stání v kolonách je jedním z nových bizardních prvků dnešních aut. Stručně řečeno se jedná o systém, který bez vašeho přičinění vypne motor ve chvíli, kdy jeho běh není zapotřebí a znovu jej uvede do chodu při potřebě se rozjet.

Vozy se start-stop systémem navíc obvykle disponují silnějším startérem (aby starty byly rychlejší) a akumulátorem s větší kapacitou. U některých značek aut systém funguje správně, u některých je však pomalý a zdržuje při opětovných rozjezdech, u jiných zase vypíná motor i když není zahřátý. Z našeho pohledu při některých situacích i nebezpečný.

Start-stop systém není vhodný pro každý styl jízdy. Výrobci automobilů pro evropský trh však nedávají zákazníkům možnost rozhodnout se, zda tento systém ve svém vozidle chtějí. V budoucnu bude standardním vybavením všech automobilů. Přesto za něj bez výjimky připlatí každý, tedy i zákazník, který ho nechce. Nemožnost volby považuje mnoho řidičů za absurdní.

Primárním cílem tohoto systému je samozřejmě snížení emisí ve městech, ale také úspora paliva. Obojí zmiňované je však přinejmenším diskutabilní. Pokud váš jízdní styl nejde se start-stop dohromady, spotřeba se vám může naopak zvýšit. Činnost tohoto systému může mít vliv na životnost akumulátoru, alternátoru, startéru a i samotného motoru, který desítky startů denně nemusí ocenit.

Nabízíme možnost deaktivace systému start-stop u vybraných typů vozidel.

Po deaktivaci start-stop systému se motor po zastavení vozidla již nebude automaticky vypínat. Tato úprava zajistí, že se startér, autobaterie a motor již nebudou tolik opotřebovávat.
*(U nekterych tipu se po zastavení vozidla se na palubní desce pouze ukáže přeškrtnutá kontrolka start-stop systému. Po opětovném rozjetí kontrolka zhasne.)

Softwarovou úpravu systému lze kdykoliv vrátit do původního stavu a funkci start-stop systém opět aktivovat.

Nevýhody start-stop systému:
  • kratší životnost startéru (rychlejší opotřebení z častého startování v provozu)
  • kratší životnost autobaterie (rychlejší opotřebení z větší zátěže při opakovaných startech)
  • kratší životnost alternátoru (větší zátěž častějším dobíjením)
  • větší zátěž na turbodmychadlo (rychlejší opotřebení způsobené nemožností dochlazování)
  • větší zátěž na motorizaci (Jedna z nejvetších zátěží pro motor je právě start)

Současné motory, které jsou projektované pro provoz bez start-stop systému, by měly za svou životnost zvládnout cca 50 tisíc startů. Se start-stop systémem tento počet roste až na několik set tisíc startů.

Z výše uvedeného vyplývá, že stávajícím motorům bude z dlouhodobějšího hlediska start-stop systém pravděpodobně na škodu a bude docházet ke zkracování životnosti způsobené rychlejším opotřebením.

Cena služby: 3 990 Kč
V kombinaci s chiptuningem 50% sleva: 1 990 Kč
BMW SPORT DISPLAYS CALIBRATION - Kalibrace sportovního displaye u vozidel BMW

U vozidel BMW Fxx, Gxx, jsme schopni provést kalibraci sportovního displeje, pokud jím je vozidlo vybaveno. Jedná se o nadstandardní výbavu, kdy je možné zobrazit aktuální výkon a točivý moment na přístrojové desce vozidla. Po chiptuningu se pochopitelně zvedá výkon i točivý moment a displej zpravidla umožňuje vidět pouze maximální sériový výkon jak v kilowatech tak informaci o točivém momentu.

Kalibrací displeje posuneme maximální možný točivý moment a výkon tak aby sportovní displej zobrazil správné údaje.

Díky naší úpravě lze sportovní displeji bezchybně používat.

Cena služby: od 2 200 Kč
NSL - no speed limit - Vypnutí, posunutí omezovače rychlosti

Moderní vozidla mají v řídící jednotce motoru nastavenou povolenou maximální rychlost. Toto omezení se používá i např. z marketingových důvodů dle hierarchie jednotlivých značek a nebo u nižších výkonových verzí stejného motoru.

Quantum Tuning nabízí vypnutí, posunoutí omezovače maximální rychlosti tak, aby vozidlo nebylo omezeno softwarem v řídící jednotce motoru a mohlo dosáhnout výrazně vyšší maximální rychlosti.

Cena služby: od 3 990 Kč
Cena v kombinaci s chiptuningem: od 1 500 Kč
FLAPS - SWIRL OFF - Vyřazení klapek - víření

Některé automobily mají problémy s klapkami vířením a náklady na opravu jsou vysoké, s čímž se lze nejčastěji setkat u některých automobilů skupiny VAG - Škoda, Volkswagen, Audi a Seat.

Pro naše zákazníky nabízíme možnost klapky komplexně deaktivovat, odpojit a zcela vyřadit jejich funkčnost. Tímto způsobem se dají vyřešit problémy mnoha majitelů automobilů, kteří nechtějí utrácet peníze za nové vířící klapky a zvýšit tak výkon vozidel.

Vypnutí klapek (flaps) spadá do kategorie úprav pro sportovní účely (UpSU).

Cena služby: od 2 450 Kč
EGR OFF - Vypnutí EGR/AGR ventilu

Ventily recirkulace spalin byly na automobilový trh uvedeny jako prostředek pro snižování emisí plynů. Výrobci vytvořili metodu recirkulace již spálených výfukových plynů do sacího potrubí za účelem jejich opětovného spalování a tím i snížení jejich emisí, což je v podstatě funkce ventilu recirkulace spalin. Hlavním problémem tohoto konceptu je, že tyto spaliny s sebou nesou spoustu motorového oleje a kouře, které mají po nějaké době tendenci zanést sací potrubí a snížit tak dramaticky jeho účinnost.

EGR - zkratka pochází z angličtiny (Exhaust Gas Recirculation). Výraz AGR pochází z němčiny (Abgasrückführung).

Služba EGR OFF pro vyřazení recirkulace spalin umožňuje seřizovači uzavřít ventil recirkulace spalin na celou dobu a zamezit tak hromadění nečistot v sacím potrubí a všem problémům s tím spojeným.

Tato dodatečná služba je určena výhradně pro sportovní účely UpSU. V případě deaktivace EGR ventilu vozidlo není způsobilé pro provoz na pozemních komunikacích a po jejím provedení se vozidlo stává technicky nezpůsobilé pro provoz na pozemních komunikacích, dle zákona č. 56/2001 Sb. o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích.

Cena služby: od 2 990 Kč
DTC OFF – Vypnutí diagnostických chybových kódů

DTC (Diagnostic Trouble Code) jsou kódy, které definují zjištěný problém ve vozidle. Jsou ukládány pomocí diagnostického systému palubního počítače. Tyto kódy pomáhají identifikovat konkrétní oblast problému, každá závada ve vozidle má specifické kódové označení. Majitele vozidla na případnou závadu upozorňuje rozsvícení některé z varovných kontrolek na palubní desce.

Nabízíme možnost vypnutí DTC a potlačení jejich opakovaného zobrazení (rozsvícení) na palubní desce. Jsme schopni deaktivovat až 80 % nejrůznějších chybových hlášení.

Tato služba je hojně využívána při potlačení nahodilých závad chybných softwéru automobilu (např. chyba teplotního čidla ve výfukovém systému na starších vozidlech, chyba lambda sondy, jejichž opravy se pohybují v řádu několika tisíc korun, přestože tyto chyby v podstatě nemají vliv na funkčnost vozidla). Dále pak při přestavbách automobilu pro jakekoliv využití.

Cena služby: od 890 Kč
CVN Correct - Obcházení ověřovacího čísla kalibrace

Ověřovací číslo kalibrace společně s CALID (identifikace kalibrace) bylo implementováno do všech elektronických řídicích jednotek, které pracují se standardem OBDII. Ověřovací číslo kalibrace slouží k ověření integrity softwaru vozidla a výrobci jej používají k určení, zda je kalibrace, která je nyní v automobilu, skutečně originální. Pokud čísla nesouhlasí, může to vést ke zrušení platnosti záruky. Lze to nazvat i ochranou pomůckou proti chiptuningu.

Naštěstí Quantum chiptuning jde "tzv. s dobou" a v současné době jsme schopni CVN číslo kalibrace, stejně jako počet zápisů řídící jednotky motoru zachovat v nezmněněné podobě.

Díky naší úpravě i po přehrání software řídící jednotky motoru - chiptuningem - zůstává originální ověřovací číslo kalibrace po zvýšení výkonu automobilu stejné. Když se automobil předá prodejci za účelem servisu, tak pokud provedou kontrolu ověřovacího čísla kalibrace, bude mít stejné originální číslo a nemůže tak dojít ke ztrátě záruky pro vozidlo.

Tato služba je v současné době k dispozici pro vozidla Škoda, volkswagen, Audi, Seat, BMW, Mini. Tyto autorizované servisy využívají CVN kódy k ověření kontroly originálního sestavené software.

Cena služby: od 2 590 Kč
V kombinaci s chiptuningem: ZDARMA
Vyřazení sondy Lambda/O2

Pro naše zákazníky nabízíme možnost odstranění chyb a kompletní deaktivaci - vypnutí lambda sondy. Tato služba je hojně využívána v případě, že katalyzátor je již nefunkční a vozidlo signalizuje vadu na O2 - lambda sondě. V případě přeplňovaného benzínového motoru, jsme schopni vypnout zadní lambda sondu z důvodu dosažení vyššího výkonu.

Cena služby: od 1 990 Kč
Launch Control - Řízený start

Quantum Tuning nabízí řízení kontroly rozjezdu a prokluzu kol při startu na automobilu. Jedná se o úpravu software v řídící jednotce motoru tak, aby do rychlosti 4-6 km/h byly otáčky omezeny na 2 500 – 2 750 otáček za minutu. Tím se bude řídit přenesená velikost výkonu na kola až do dosažení dokonalé trakce, jakmile bude dosaženo předem stanovené rychlosti, omezovač otáček automaticky přejde na normální otáčky a na kola bude předáván maximální výkon.

Cena služby: od 1 990 Kč
IMMO OFF - Vypnutí imobilizéru

Imobilizér je velmi důležitou součástí elektroniky novějších automobilů, které zajišťují, že vozidlo nemůže být ukradeno a nabízí majiteli vozidla určitý stupeň ochrany. Nicméně u starších vozidel se stává, že zákazník potřebuje použít jinou řídící jednotku motoru a imobilizér mu to znemožní. Quantum Tuning nabízí vypnutí imobilizéru u určitých typů vozidel.

Cena služby: od 3 450 Kč
Váha vzduchu - MAF/MAV - Mass Air flow sensor - vypnutí, deaktivace

Deaktivace snímače množsví nasávaného vzduchu (MAF/MAV) není rozhodně doporučována pro bežný provoz. Jedná se o velmi důležitý snímač pro regulaci paliva.

Obvykle na vysoce výkonných upravených automobilech, údaj ze snímače proudu nasávaného vzduchu, dosahuje maximální hodnoty a dotýká se maximálního dovoleného napětí odečítaného snímačem, čímž dochází k chybnému záznamu a vozidlo muže být v nouzovém (náhradním) režimu.

V případě vypnutí tohoto senzoru je možné, snímač proudu nasávaného vzduchu odpojit, takže automobil bude v provozu bez náhradního - nouzového režimu s přednastavenou hodnotou a může tak dosáhnout většího výkonu.

MAF/MAV OFF - vypnutí váhy vzduchu spadá do kategorie úprav pro sportovní účely (UpSU).

Cena služby: od 1 990 Kč
RPM Limiter OFF - Omezovač otáček - vypnutí - vyřazení - posunutí

Jak naznačuje pojmenování, Quantum Tuning nabízí vyřazení, posunutí omezovače otáček.

Naše první řešení vypne kompletní omezovač otáček v celé škále a vozidlo nebude mít limit pro maximální otáčky. Tato funkce je zejména užitečná pro závody do vrchu, nebo čistě závodní účely. Rozhodně nedoporučujeme tuto službu provádět u vozidel, které jezdí v běžném provozu!

Druhou možností je možné přenastavit maximální možné otáčky na požadovanou hodnotu u specifických modelů vozidel, z důvodu využití vozidla - např. pro offroadový speciál.

  • Omezovač otáček se dá nastavit i na přímo požadovanou hodnotu.
  • Omezovač otáček se dá vypnout,vyřadit.

Vypnutí, zmněna omezovače otáček spadá do kategorie úprav pro sportovní - závodní účely.

Cena služby: od 2 990 Kč
ADblue EMULATOR - AdBlue OFF - vypnuti AdBlue

ADBLUE OFF Emulator pro nakladní vozy a agro techniku

Nabízíme komplexní řešení v případě problémů se systémem ADBLUE.

Vyvinuli jsme zařízení, které je schopné plně emulovat a nahradit systém ADBLUE, který se používá u nákladních vozidel, autobusů, dodávek a osobních automobilů.

V případě, že je na vozidle porucha systému Adblue, defekt NOX senzoru, nefunkční čerpadlo Adblue, vadná řídící jednotky systému adblue, jsme schopni pomocí našeho zařízení tento systém odstavit a emulovat jeho bezchybný provoz bez nutnosti opravy těchto komponent!

AdBlue emulátor, plně nahradí funkčnost systému AdBlue v nákladních vozidlech, zemědělských strojích i osobních automobilech. Hardwarové (emulator) řešení se zapojuje dle typu vozidla do elektroinstalace na komunikační vedení/linku. Po zapojení AdBlue emulátoru je možné kompletně odpojit veškeré komponenty systému adblue na vozidle, včetně řídící jednotky systému Adblue, NOX senzoru, čerpadla, teplotních sond apod.

Naše zařízení je možné kdykoliv deaktivovat nebo odpojit. Po odpojení našeho zařízení je původní systém AdBlue opět v provozu (pokud je funkční). Náše zařízení je nastaveno přímo na jednotlivý typ vozidla a jeho VIN. Díky tomu na vozidle nesvítí žádné závady. Diagnostika vozidla je plně funkční a lze provádět jednotlivé testy akčních členů a nastavení. V případě, že vozidlo má již takzvaný odpočet do náhradního - nouzového režimu (limp mode) nebo se již v nouzovém režimu nachází, po zapojení adblue emulátoru je obnoven plný výkon vozidla.

S naším zařízením dochází ke snížení provozních nákladů, močovina adblue již není potřeba tankovat. Na přístrojové desce vozidla jsme ve většině případů schopni nastavit požadované množství adblue dle požadavků zákazníka, zpravidla 15 % až 100 % náplně.

Instalace našeho AdBlue emulátoru trvá dle typu vozidla a rozsahu závad v rozmezí 2 - 4 hodin.

Druhou možností je vypnutí systému adblue přímo v řídící jednotce motoru. Tento způsob je velice efektivní a jeho výhodou je jeho doživotní funkčnost a rychlost provedení. Vždy rádi poradíme, která z možností úprav je pro vozidlo vhodnější.

UPOZORŇUJEME: V případě deaktivace systému AdBlue se stává vozidlo nezpůsobilé pro provoz na pozemních komunikacích v celé Evropě, Severní Americe a zemích, kde je funkčnost systémů AdBlue vyžadována.

Tato služba je nabízena pouze a výhradně pro sportovní účely, odstavení vozidla do nejbližšího servisu nebo pro použití v zemích, které nevyžadují funkční systém AdBlue. Deaktivace - vypnutí systému Adblue je vždy na zodpovědnost provozovatele vozidla (UpSU).

Cena služby: na dotaz, dle typu vozidla a systému AdBlue
Škrtící klapka - Vyřazení ovládače škrticí klapky

Ovládače škrticí klapky regulují přívod vzduchu nebo směsi pro spalovací motor. V závislosti na koncepci motoru slouží různým účelům. V případě zážehových motorů regulují dávkování čerstvého vzduchu, otáčky motoru a určují výstupní výkon.

Vznětové motory obvykle škrticí klapku nepotřebují. V moderních automobilech s vznětovými motory však zaškrcování množství nasávaného vzduchu usnadňuje přesné řízení pro recirkulaci spalin (EGR) a zamezuje chvění motoru po vypnutí zapalování. Ovládač škrticí klapky je často spojen s mnoha problémy.

Quantum Tuning nyní umožňuje úplné vyřazení ovládače škrticí klapky a odstranění z elektronicky řídicí jednotky motoru.

Vyřazení ovládače škrticí klapky spadá do kategorie úprav pro sportovní účely.

Cena služby: od 2 890 Kč (dle typu vozidla a řídící jednotky motoru)
Poptat Extra služby
 
 
 
 
 
 

Postup při chiptuningu

  1. Vstupní konzultace a požadavky zákazníka
  2. Komplexní diagnostika vozidla, zkušební testovací jízda
  3. Technická přejímka vozidla
  4. Záloha řídící jednotky motoru
  1. Autorizovaná úprava ECU - CHIPTUNING
  2. Záloha dat na CD/USB
  3. Doživotní záruka na software
  4. 30 denní možnost bezplatného vyzkoušení - garance spokojenosti zákazníka