Ano, konečně se dočkali i majitelé hybridů a tyto vozidla již máme v naší rozsáhlé nabídce a jsme schopni provést profesionální chiptuning i u vozidel s hybridním pohonem.
Dnes se podíváme na vozidlo BMW i8 které bylo uvedeno v roce 2009. Tento malý motor o obsahu 1.5 litru tříválec je osazen turbodmychadlem a je schopné vyvinout výkon 223 koní a 300 Nm kroutícího momentu. Současně s elektrickým motorem, který vyvine výkon 96 kW (129 HP) a 250 Nm na přední nápravu můžete tedy dosáhnout celkového výkonu 260 kW (349 hp) a 550 Nm.
Tento koncept vozidla je dodáván ve čtyřech verzích:
- BMW Vision Efficient Dynamics (2009)
- BMW i8 Concept (2011)
- BMW i8 Concept Spyder (2012)
- BMW i8 coupe prototype (2013)
Benzinový motor s označením B38K15T0 Euro 6 je také využíván ve vozidlech Mini One, Mini Cooper, BMW 218i (F45), BMW 318i (F30) a BMW 118i (F20).
Hlavní rysy vozidla BMW i8 Hybrid
Podvozek
Skutečnou zvláštností tohoto vozidla je podvozek, který zajišťuje nízkou spotřebu ve srovnání s ostatními malými auty.
Podvozek LifeDrive Concept je velmi jednoduchý a speciálně vyrobený pro tento koncepční hybridní vůz. Podvozek se skládá ze dvou samostatných a nezávislých horizontálních modulů. Hliníkové díly jsou integrované společně s lithiovými bateriemi, hnacím systémem a strukturou a funkcemi v případě kolize. To vše je spojeno s ultra rezistentními buňkami vyztužené uhlíkovými vlákny též nazývanými CFRP.
CFRP a lehká kontrukce
Jednotka akumulátoru je umístěna v centrální poloze ve spodní části vozidla. To zaručuje nízké a centrální těžiště a zvyšuje tak bezpečnost. Zásadním aspektem při poskytování extrémní agility vozidla je vyvážené rozložení zatížení na nápravy. BMW i8 má téměř dokonalé rozložení hmotnosti na přední a zadní nápravu v poměru 50:50. Přeplňovaný spalovací motor a převodovka je umístěna vzadu tak, aby dodával svou sílu na zadní náhon v co nejkratším čase. Konfigurace je dokončena umístěním lithium-iontovou baterii do střední části vozidla mírně posunuté dopředu. Rám dveří je tvořen technologií CFRP a vnější vrstvou hliníku. Ve srovnání s tradičním rámem se dosáhne snížení hmotnosti o cca 50%.
Pokrok v automobilovém průmyslu v 21 století nabírá stále na vyších obrátkách a tak jsme rádi, že držíme krok s dobou a chiptuning hybridů jsme schopni provést na té nejvyšší možné úrovni. Quantum Tuning nabízí vysoce kvalitní chiptuning a profesionální služby v oblasti úpravy software v řídících jednotkách vozidel.
BMW i8 1.5T 170kw (231hp)
Původní výkon: | 170 KW |
Výkon po úpravě: | až 191 KW |
Původní točivý m.: | 320 Nm |
Nový točivý m.: | až 378 Nm |
Spotřeba paliva: | až - |
Sleva: | 21 % |
Cena: | 22 586 Kč |