Chiptuning Peugeot 5008
Peugeot 5008 se ocitl na pomezí mezi kompaktním MPV a SUV střední třídy. S jeho výrobou se začalo v roce 2009 a první generace vozů, ještě spíše MPV, sdílela některé prvky společně s Citroenem C4 (Grand Picasso). Druhá generace vozu se projevila již jako plnokrevné SUV, odlišené přední maskou, nárazníkem a světlou výškou vozu. Motorově, ani interiérovou výbavou se zde nešetřilo, nicméně systém Start Stop je poněkud citlivý na popojíždění a ve městě vypíná motor častěji, než by si běžný řidič přál. Naštěstí můžeme tuto malou nepříjemnost trvale vypnout. Předváděná jízdní dynamika se nemá za co stydět, kroutící moment 400 Nm zastává skvělou práci, nicméně ve vyšších otáčkách je motor již slyšet. Posunem kroutícího momentu do nižších otáček získáte požadovaný výkon při zachování tichého chodu a při častém rozjíždění zase ušetříte palivo.