Provádět úpravy řídících jednotek motoru jezdíme po celé České republice.
Kontaktoval nás zákazník, že by potřeboval nachipovat dva kamiony EURO3, a to Volvo FH12 380 a Volvo FH12 420. Tyto trucky jsou osazeny řídící jednotkou Lucas BCDJ-1708. Pro provedení úpravy není nutné řídící jednotku z vozidla demontovat. Motorové mapy se v tomto případě vyčítají a zapisují pomocí diagnostického konektoru.
Když jsme byli na místě, zákazník nás požádal i o úpravu jejich osobních aut, konkrétně BMW X5 3.0D o výkonu 173 kW osazené řídící jednotkou Bosch EDC16C35 a Volkswagen T5 2.0TDi-CR vybavené řídící jednotkou Bosch EDC17CP20. I v těchto případech nebylo nutné demontovat řídící jednotky z vozů. U BMW se pro vyčítaní využívá CANbus linka a u vozidla VW T5 bylo vyčteno ID a na základě virtual reading byla provedena úprava.
Volvo FH12 D12C/D/E 380 279kw (380hp)
Původní výkon: | 279 KW |
Výkon po úpravě: | až 320 KW |
Původní točivý m.: | 1850 Nm |
Nový točivý m.: | až 2130 Nm |
Spotřeba paliva: | až -17 % |
Sleva: | 21 % |
Cena: | 24 087 Kč |
Volvo FH12 D12C/D/E 420 309kw (420hp)
Původní výkon: | 309 KW |
Výkon po úpravě: | až 356 KW |
Původní točivý m.: | 2000 Nm |
Nový točivý m.: | až 2300 Nm |
Spotřeba paliva: | až -17 % |
Sleva: | 21 % |
Cena: | 24 087 Kč |
VW Transporter 2.0 TDI 103kw (140hp)
Původní výkon: | 103 KW |
Výkon po úpravě: | až 125 KW |
Původní točivý m.: | 340 Nm |
Nový točivý m.: | až 400 Nm |
Spotřeba paliva: | až -15 % |
Sleva: | 21 % |
Cena: | 10 033 Kč |
BMW X5 xDrive 30d 173kw (235hp)
Původní výkon: | 173 KW |
Výkon po úpravě: | až 206 KW |
Původní točivý m.: | 520 Nm |
Nový točivý m.: | až 600 Nm |
Spotřeba paliva: | až -15 % |
Sleva: | 21 % |
Cena: | 8 287 Kč |
Spokojenost našich zákazníků je u nás vždy na prvním místě, proto všichni naši zákazníci dostávají 30-denní lhůtu na řádné otestování našich úprav.